کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 5 کاره

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 5 کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 5 کاره با قابلیت های فراوان استفاده به عنوان مبل بادی تخت خواب بادی کاناپه بادی و هچنین تشک بادی ، جنس رویه این کاناپه بادی از پی وی سی مخمل می باشد و در بخش های زیرین آن از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است ، این کاناپه بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 210 کیلو گرم و همچنین وزنی معادل 6 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 5 کاره را می توان یکی از پر فروش ترین های بازار در نظر گرفت . این کاناپه بادی دارای حالت های مختلف استفاده می باشد و در واقع قابلیت استفاده به عنوان مبل بادی ، تشک بادی ، تخت خواب بادی و کاناپه را دارد و با خرید کاناپه بادی پنج کاره می توانید با یک تیر چند نشان بزنید . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی می باشد که در بخش های مختلف کاناپه به منظور راحتی مصرف کننده از انواع مختلف آن استفاده شده است . در قسمت رویه این کاناپه بادی ، تکیه گاه ها و محل های قرارگیری دست از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که دارای خصوصیت ضد حساسیت نیز می باشد . همچنین برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن در بخش های زیرین از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی برابر با 210 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا دارد . باید توجه داشته باشید که این کاناپه بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن می توانید از پمپ های باد برقی و یا دستی مجزا استفاده نمایید . همچنین وزن این کاناپه بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد و برای سهولت در جا به جایی آن از ساک حمل دستگیره دار استفاده شده است . در واقع کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 5 کاره می تواند بهترین گزینه برای استراحت در محیط های شخصی و یا کاری باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن از طریق فروشگاه سنتر اینتکس نمایید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی و مناسب استفاده برای بیمار
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...