کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو یشمی رنگ

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو یشمی رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو یشمی رنگ ساخته شده از بهترین متریال موجود با رویه ضد تعریق مناسب استفاده بزرگسالان می باشد . وزن و ابعاد آن کاملا مناسب بوده و مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده است . خرید کاناپه بادی دو نفره به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور میسر می باشد .

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو یشمی رنگ محصولی با ظاهر جذاب می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان در نظر گرفته شده است که علاوه بر تماشای تلوزیون و مطالعه مکانی مناسب برای استراحت روزانه شما می باشد .  بدنه این محصول از پی وی سی با روکش تمام جیر تهیه شده است که به این محصول نرمی و لطافت قابل توجه ای بخشیده که در مدت زمان استفاده بالا در این محصول امری چشمگیر محسوب می شود و احساس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد . رنگ سبز یشمی این محصول جلوه ای خاص به آن بخشیده که در نوع خود بینظیر می باشد . این محصول زیبا و چشمگیر با کیفیت بسیار بالای خود دارای وزنی بالغ بر 8 کیلو گرم می باشد که تحمل وزن 200 کیلو گرم را دارا می باشد . که باعث حمل آسان این محصول می شود . و شما به راحتی می توانید علاوه بر استفاده از این محصول در منزل شما می توانید آن را در دفتر کار خود نیز مورد استفاده قرار دهید . شما می توانید این کاناپه بادی دو نفره را به صورت حضوری و غیر حضوری از فروشگاه ها و نمایندگی اینتکس با قیمت و کیفیتی مناسب به راحتی و با آرامش خیال در برابر اصالت کالا تهیه فرمایید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...