کاناپه بادی دو نفره بست وی

کاناپه بادی دو نفره بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی دو نفره بست وی با قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب بادی ، تشک بادی ، بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و کاری برای استراحت پس از یک روز کاری سخت ، قابلیت تحمل وزن 210 کیلو گرمی به همراه وزن سبک 5.5 کیلو گرمی که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت تر کرده است ، رویه این کاناپه بادی از جنس پی وی سی چرم می باشد که در بخش کف آن به منظور بالا بردن استحکام از نوع دو لایه استفاده شده است

کاناپه بادی دو نفره بست وی را می توان پر فروش ترین و با کیفیت ترین کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره داسنت که توسط برند اینتکس طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است . کمپانی بست وی تجربه بسیاری در جهت تولید محصولات بادی به ویژه کاناپه های بادی دارد که این تجربه در ساخت کاناپه های مختلف و متنوع باعث شده است تا ساختار این محصول به گونه ای باشد که بهترین شرایط را برای استراحت پس از یک روز کاری سخت فراهم آورد . همچنین این کاناپه می تواند مورد استفاده در محیط های خانگی به ویژه اتاق های خواب و یا مورد استفاده در سفر قرار بگیرد . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 210 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز است . در بخش رویه این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . برای بالا بردن کیفیت ساخت این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه های حاصل از استفاده روزمره بسیار بالا برده است . کاناپه بادی تختخواب شو بست وی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن باید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید که با کمک پمپ های باد برقی راه اندازی این محصول مدت زمان تقریبی 4 لی 5 دقیقه به طول می انجامد . وزن این کاناپه بادی بالغ بر 5.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و جا به جایی را به راحتی امکان پذیر می کند . کاناپه بادی دو نفره بست وی را همین حالا می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی و سفری
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...