کاناپه بادی دو نفره اینتکس

15023 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره اینتکس یکی از راحت ترین و شیک ترین محصولات این شرکت می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد جزوء محصولات پر فروش این فروشگاه است .

کاناپه بادی دو نفره اینتکس یکی از سبک ترین و کار آمد ترین محصولات تولید شده در فروشگاه intex است که از کیفیت و دوام بسیار بالایی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود برخوردار می باشد . این کاناپه به صورتی طراحی شده است که شما می توانید بدون نگرانی در فضا های باز نیز از آن استفاده کنید چرا که جنس این محصول از PVC چند لایه بوده و رویه آن از چرم با کیفیت و با دوام ساخته شده است که بسیار مقام در برابر پوسیدگی و ساییدگی می باشد و همچنین در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار تعریق نخواهد شد . بدنه این کاناپه به دلیل کیفیت قابل قبول و مناسبی که دارد در برابر برخورد با شرایط آب و هوایی مختلف ، اجسام نوک تیز و .. دارای مقاومت بالایی می باشد . تکیه گاه این محصول ب صورت گرد طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به آن بخشیده سبب می شود تا افراد هنگام تکیه دادن و استراحت و بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و همچنین لازم به ذکر است سطح نشیمنگاه این کاناپه به صورت مواج طراحی شده که همین باعث شده است که مصرف کنندگان عزیز در زمان استفاده از آن فشاری بر روی اندام های خود احساس نکنند . این کاناپه بادی جزوء پر کاربرد ترین محصولات بادی این شرکت می باشد به همین دلیل شما می توانید از این مبل بادی ایده آل در هنگام سفر ، در منازل ، بازی با گیم نت و یا پذیرایی از میهمانان و .. استفاده کنید . این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد به راحتی در ابعاد و حجم بسیار کم قابل جمع آوری می باشد و فضای زیای را اشغال نخواهد کرد و همچنین لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکس جهت آسوده خاطر بودن خریداران گارانتی 48 ساعته برای این محصول در نظر گرفته است . 

 نوع  خانگی 
 طول  190 سانتی متر 
 عرض  75 سانتی متر 
ارتفاع  85 سانتی متر
 تحمل وزن  140 کیلو گرم 
 جنس بدنه   PVC با رویه ی چرم 
 پمپ  ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات 
 کد محصول  15023 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...