کاناپه بادی دو رنگ تخت شو بست وی

bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو رنگ تخت شو بست وی با رنگ بندی های مختلف و همراه با دو عدد کوسن یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که در زمان کم به دلیل ظاهری زیبا و کیفیت بالا توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است .

کاناپه بادی دو رنگ تخت شو بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره با قابلیت تغییر حالت یکی از جدید ترین و رویایی ترین محصولات این شرکت است که می توانید خریداری کنید . با خرید این محصول علاوه بر این که می توانید بستری نرم و راحت برای نشستن و یا خوابیدن خود داشته باشید می توانید دیزاین خانه خود را نیز زیبا تر و جذاب تر کنید . این محصول فوق العاده و شیک از پی وی سی با دوام و با کیفیت ساخته شده است که رویه ی آن تمام جیر می باشد و کاملا هم ضد تعریق و ضد آب می باشد و همچنین این کاناپه بادی دارای یک پمپ باد برقی نیز می باشد که در حداقل زمان این کاناپه بادی را به راحتی راه اندازی می کند . سطح مواج این کاناپه بادی باعث شده این کالا خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و فرد با استفاده طولانی از آن هیچ گونه مشکلی نداشته باشد و به هیچ عنوان احساس خستگی نکند و هیچ فشاری رو اندام ها احساس نشود . یکی از مهم ترین ویژگی های این کاناپه بادی این است که از آن به عنوان تخت هم می توان استفاده کرد یعنی شما فقط هزینه یک محصول را پرداخت کرده و صاحب یک کالای دو کاره می شوید این محصول دارای دو کوسن نیز می باشد که می تواند با پر کردن گودی کمر حالت بهتری بگیرد تا مصرف کننده هنگام استفاده طولانی دچار احساس خستگی و کمر درد نشود . شما می توانید جهت سفارش این محصول به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید .

 نوع خانگی ، اداری 
 طول  200 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  84 سانتی متر
 تحمل وزن  270 کیلو گرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات 
 کد محصول  bestway 67356

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...