کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی اینتکس

intex 20002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی اینتکس محصولی با کیفیت از شرکت معتبر بست وی می باشد که با قیمت مناسب و ارزان در تنها نمایندگیمحصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی اینتکس را می توان یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات بادی چند حالته برند اینتکس دانست . این کاناپه بادی برخلاف اسمی که دارد فقط به عنوان کاناپه قابلیت استفاده ندارد و در حالت های دیگری نظیر مبل ، تشک و تخت خواب بادی نیز می توانید از آن بهره ببرید . این محصول دارای ظرفیت دو نفره و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال بسیار ایده آل است . همچنین بخش رویه این محصول به صورت مواج تعبیه شده است تا به گردش هوای میان بدن انسان و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن بشود . ساختار رویه این کاناپه بادی متشکل از دو نوع پارچه می باشد . در بخش رویه نشیمنگاه این کاناپه بادی از وینیل مخمل استفاده شده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است ، دارای خصوصیت ضد سایش و حساسیت نیز می باشد . برای بالا بردن مقاومت این محصول در برابر فشار هایی که متحمل می شود در بخش کف و کناره های آن از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که استحکام این کاناپه بادی را بیش از پیش افزایش داده است . لازم به ذکر است که وزن این محصول بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین راه اندازی آن توسط انواع پمپ های باد دستی و برقی محصولات بادی امکان پذیر است . اگر خواهان استفاده از یک محصول بادی همه کاره در منزل خود هستید پیشنهاد ما به شما کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی اینتکس می باشد که با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپبله
 نوع پمپبرقی 220 ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...