کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره

کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره کمجا مناسب برای استفاده در اتاق های خواب به منظور استفاده بزرگسالان و نوجوانان با قابلیت تحمل وزن 90 کیلو گرم مطابق با استانداردهای جهانی ، دارای رویه نرم و با کیفیت از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل با خصوصیت ضد حساسیت ، وزن 3 کیلو گرمی سبک که به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافرت ها می باشد ، این محصول فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن می توانید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید

کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره اینتایم با حجم استاندارد که آن را به کاناپه بادی کمجا معروف کرده است و بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها شما عزیزان می تواند باشد . همچنین این محصول را می توانید در اتاق ها خواب و یا محیط های کاری استفاده نمایید و در وقت استراحت بهترین گزینه برای رفع خستگی به شمار می آید . راه اندازی این کاناپه بادی به راحتی و توسط پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر می باشد و باید توجه داشته باشید که این کاناپه بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد . جنس رویه این محصول از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که دارای خصوصیت ضد حساسیت نیز است . وزن این کاناپه بادی اینتایم برابر با 3 کیلو گرم می باشد که در حالت خالی از باد حجم بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این محصول برای استفاده یک نفر بزرگسال و یا نوجوان تعبیه شده است و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را داراست که مطابق با استانداردهای جهانی می باشد . اگر خواهان خرید کاناپه بادی با قیمت مقرون به صرفه و همچنین کیفیت بالا می باشید ، بهترین گزینه برای شما کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره می باشد که در نمایندگی سنتر اینتکس موجود می باشد و همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

 نوعمسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...