کاناپه بادی تخت خواب شو چرمی اینتکس

کاناپه بادی تخت خواب شو چرمی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تخت خواب شو چرمی اینتکس با قابلیت استفاده در چندین حالت مختلف از جمله مبل تشک و تخت خواب ، همراه با رویه ضد تعریق و مقاوم و مستحکم از جنس پی وی سی چرمی ، دارای وزن سبک 5.5 کیلو گرمی و سهولت در جا به جایی ، قابلیت تحمل وزن 260 کیلو گرمی فراتر از استانداردهای جهانی برای نگهداری دو نفر بزرگسال همچنین راه اندازی ساده در مدت زمان تقریبی 3 الی 4 دقیقه توسط انواع پمپ های بادی برقی محصولات بادی

کاناپه های بادی را می توان به جرات یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی تولید شده توسط برندهای مطرح جهانی دانست . از جمله دلایلی که موجب بالا رفتن ضریب استفاده از این محصولات می شود ، قابلیت استفاده در حالت های چندگانه می باشد . به عنوان مثال این کاناپه بادی قابلیت استفاده در حالت های مختلف از جمله تخت خواب ، تشک و همچنین مبل های بادی را دارد . کاناپه بادی تخت خواب شو چرمی اینتکس همانطور که از اسم آن پیداست دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا به خوبی بتواند فشار وارده در اثر وزن مصرف کنندگان را مهار نماید . راه اندازی این کاناپه بادی به راحتی و در مدت زمان تقریبی 3 الی 4 دقیقه توسط انواع پمپ های باد برقی و یا دستی امکان پذیر می باشد . وزن این محصول بالغ بر 5.5 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن برابر با 260 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و فراتر از استاندارد آن دارد . به طور کلی کاناپه بادی تخت خواب شو چرمی اینتکس را می توان بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی دانست که همین حالا می توانید آن را با برترین کیفیت و قیمت همراه با ضمانت اصالت کالا از نمایندگی سنتر اینتکسخریداری نمایید .

 نوعخانگی و سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...