کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره

bestway 75073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره با کمترین قیمت در مرکز فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی. این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته به همین سبب محصول فوق در لیست پرفروش ترین کالا شرکت اینتکس قرار گرفته است .

کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2020 وارد ایران شده است و با توجه به شکل ظاهری زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران عزیز قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد برقی دو کاره در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید و از دیگر ویژگی این پمپ باد می توان به تخلیه آن نیز اشاره کرد و همچنین برای حمل راحت آن یک ساک حمل در بسته بندی کاناپه تعبیه شده است . کاناپه بادی تخت شو بست وی بسیار سبک و کمجا می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راتی آن را حمل کرده و در مسافرت ها نیز بتوانید از این محصول با کیفیت استفاده نمایید . برای خرید این محصول شما می توانید با شماره های درج شده در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مربوطه شما را در امر خرید این محصول با کیفیت راهنمایی نمایند .

 طول  188 سانتی متر
 عرض   152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بدنه PVC
 پمپ  دارد
 نوع پمپ برقی دو کاره
 ساک حمل دارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway 75073

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...