کاناپه بادی تخت خواب شو با روکش جیر اینتکس

کاناپه بادی تخت خواب شو با روکش جیر اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو با روکش جیر اینتکس محصولی کاربردی به جهت استراحت های روزانه و نیز طولانی می باشد که علاوه بر راحتی ، ظاهر جذاب آن جلوه ای زیبا به منزل شما بخشیده و ابعاد مناسب این محصول بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد . خرید کاناپه بادی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از تمام نقاط کشور میسر می باشد.

کاناپه بادی تخت خواب شو با روکش جیر اینتکس با توجه به تکیه گاه نرم و طبی ، در نوع خود از بهترین کاناپه های شرکت اینتکس به شمار رفته که توانسته نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب نماید . رویه این محصول از لطافت بالایی برخوردار بوده که این ویژگی موجب آسودگی خیال افراد با پوست های حساس شده است که این ویژگی به سبب وجود رویه ای از جنس پی وی سی جیر می باشد . طراحی این محصول به گونه ای است که شما هم می توانید از این محصول به عنوان مبل بادی و با تغییری بسیار کوچک از این محصول به عنوان یک تخت خواب ایده آل استفاده نمایید .بدنه مقاوم این محصول نیز ساخته شده از پی وی سی با کیفیت می باشد که استحکام آن را در برابر آسیب دیدگی تا حد زیادی افزایش داده است . نکته قابل توجه این محصول با دو کاربرد مبل بادی و تخت خواب بادی وزن 4 کیلو گرمی آن می باشد که تحمل وزنی بالغ بر 135 کیلو گرم را دارد و شما به راحتی می توانید از این محصول در منزل یا محل کار خود استفاده نمایید . شما می توانید این کاناپه بادی زیبا و کار آمد را با قیمت و کیفیت مناسب از فروشگاه ها و نمایندگی اینتکس به راحتی و با ارسال رایگان درب منزل خود دریافت نماییید و از نرمی و لطافت این محصول در منزل خود لذت ببرید.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 135 کیلو گرم
 طول230 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...