کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره

کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره با رویه ضد حساسیت و ضد تعریق مخمل در رنگبندی زیبا همراه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش ، قابلیت تحمل وزن 120 کیلو گرمی و همچنین وزن 3 کیلو گرمی که با توجه به ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، این کاناپه بادی در بخش کف خود از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده کرده است تا فشار وارده را به خوبی تحمل نماید ، همچنین این محصول چندکاره می باشد و علاوه بر کاناپه بادی قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب بادی ، مبل بادی و همچنین تشک بادی را نیز دارد

کاناپه های بادی یک نفره یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت در اتاق های شخضی و یا محیط های خانگی می باشد که اغلب مورد استفاده افراد جوان قرار می گیرند اما این محصول با توجه به ساختار طبی که دارد توانسته است توجه تمامی سنین را به خود جلب نماید . کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره در رنگبندی زیبا و متنوع روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . رویه مخمل این کاناپه دارای خصوصیت ضد حساسیت می باشد و همچنین مواج بودن ان رویه به خوبی توانسته است در پیشگیری از تعرق بدن عمل نماید . در بخش کف این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . با توجه به تدابیر اندیشیده شده در ساخت این کاناپه بادی قابلیت تحمل وزن این محصول به 120 کیلو گرم افزایش یافته است ، قابلیت تحمل وزنی که برای نگهداری یک نفر بزرگسال حتی فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . همچنین وزن این کاناپه بادی 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که برند بست وی برای این محصول تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این محصول نمایید . اگر خواهان خرید یک کاناپه بادی تختخواب شو راحت با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما به شما کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن از فروشگاه سنتر اینتکس نمایید .

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...