کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره

کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره با رویه مخملی همراه با جنس کف دولایه از نوع پی وی سی چرم که قابلیت تحمل وزن این کاناپه را به 100 کیلو گرم افزایش داده است ، وزن این کاناپه برابر با 3 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی هر چه راحت تر آن می توانید از ساک مخصوص حمل استفاده نمایید ، همچنین راه اندازی این کاناپه بادی به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است ، به همراه این محصول ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش وجود دارد

کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین محصولات فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که با توجه به تخفیفی که شامل این محصول شده است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . این کاناپه بادی را می توان محصولی همه کاره دانست که از جمله بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به خصوص اتاق های خواب می باشد . جنس رویه این کاناپه از نوع پی وی سی مخمل می باشد و در بخش کف این محصول به منظور بالا بردن استحکام از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه بالا ببرد . کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره را می توان محصولی همه کاره دانست که با خرید آن در واقع با یک تیر چند نشان میزنید . این کاناپه قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب بادی ، تشک بادی و همچنین مبل بادی را نیز داراست . قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد و وزن این کاناپه برابر با 3 کیلو گرم است که با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . اگر خواهان خرید کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره را دارید همین حالا می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کرده و محصول را به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید و خرید لذت بخش را با نمایندگی اینتکس تجربه کنید .

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...