کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره چرمی

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره چرمی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره چرمی با رویه نرم و ضد تعریق همراه با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت ، دارای قابلیت تحمل وزن 270 کیلو گرم که برای نگهداری دو نفر فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد ، قابلیت استفاده در حالت های مختلف به عنوان مبل تخت خواب و تشک و تخت خواب بادی ، دارای وزن سبک 7 کیلو گرمی و همچنین ساک حمل که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید ، بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و کاری به منظور استراحت

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره چرمی را می توان محصول ایده آل در مقایسه با نمودار قیمتی مقرون به صرفه ای که دارد دانست . این محصول دارای کیفیت ساخت بالا همراه با ضمانت اصالت کالا می باشد که خیال شما را می تواند پس از خرید به طور کلی راحت نماید . کاناپه بادی معرفی شده در این بخش قابلیت استفاده به عنوان تشک بادی ، تخت خواب بادی و همچنین مبل بادی را دارد و با خرید کاناپه بادی دو نفره چرمی در واقع با یک تیر چند نشان میزنید . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی چرم می باشد که کیفیت ساخت بالای آن تضمین کننده استفاده توسط دو نفر بزرگسال می باشد . رویه این کاناپه به صورت مواج تعبیه شده است که به گردش هوای میان بدن و سطح کاناپه کمک کرده و مانع از تعریق بدن به هنگام استفاده می شود . قابلیت تحمل وزن این کاناپه بالغ بر 270 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن ساختار آن و همچنین استحکام ایده آل دارد . وزن این کاناپه بادی دو نفره 7 کیلو گرم می باشد و در بسته بندی آن یک عدد ساک حمل وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . اگر خواهان خرید این محصول هستید همین حالا می توانید از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام کرده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ---
 نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی ، ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...