کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی ارزان همراه با ضمانت اصالت کالا از نمایندگی رسمی برند بست وی در ایران ، دارای حالت های ختلف استفاده از جمله مبل ، تخت خواب و تشک بادی ، دارای رویه نرم و ضد تعریق از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل با قابلیت ضد سایش ، قابلیت تحمل وزن 200 کیلو گرم مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال ، دارای تکیه گاه بلند که کمر را به خوبی در بر میگیرد و مانع خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی را می توان محصولی همه کاره دانست که در واقع با خرید آن می توانید با یک تیر چندین نشان بزنید . این محصول را می توان محصولی چند کاره با قابلیت استفاده به عنوان مبل بادی ، تشک بادی و تخت خواب بادی دانست که با توجه به تحمل وزن 200 کیلو گرمی که برای آن تعبیه شده است به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال قرار بگیرد . این کاناپه بادی دارای رویه ای نرم و منعطف و ضد تعریق از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد . این نوع رویه را می توان محبوب ترین رویه در ساخت محصولات بادی دانست زیرا علاوه بر نرمی مهندسی شده ای که دارند دارای قابلیت ضد سایش نیز می باشند . این خصوصیت بدین معنا می باشد که به هنگام کشیده شدن دست بر روی کاناپه ، سایش بر روی پوست ایجاد نمی شود . در بخش پشتی این کاناپه ، تکیه گاهی بلند و سراسری تعبیه شده است که به خوبی کمر را در بر می گیرد و این امر باعث جلوگیری از خستگی بدن به هنگام استفاده می شود . همچنین وجود پمپ بادی سرخود که برند بست وی بر روی کاناپه تعبیه کرده است ، راه اندازی این محصول را به راحتی و ظرف مدت زمان 5 دقیقه امکان پذیر می کند . کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره بست وی را همین حالا می توانید با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش از نمایندگی سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع کاناپه بادیخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه pvc جیر
 جنس بخش کناری pvc چرمی
 جنس کف pvc
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی سرخود
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...