کاناپه بادی تاج دار کد 09993

09993

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تاج دار کد 09993 که از سری کاناپه های فوق العاده شیک با قیمتی عالیست. این سری کاناپه از آن دسته محصولاتی است که طرفداران و خریداران خاص مخصوص به خودش را دارد. این محصول از طریق نمایندگی اینتکس در دسترس شماست.

کاناپه بادی تاج دار کد 09993 دونفره محصول شرکت اینتایم است که شکلی خاص و مجلل دارد . این کالا تحمل وزن بالایی داشته و تا وزن 200 کیلوگرم را میتواند تحمل کند . همچنین جنس آن از PVC با روکش طرح چرم مات بوده و نشیمنگاه آن بصورت شیاردار می باشد که از تعریق شما جلوگیری میکند . قابل ذکر است که این محصول وزنی بالغ بر 7 کیلوگرم دارد و به آسانی قابل جابجایی و تغییر مکان است . کاناپه بادی تاج دار کد 09993 دارای پمپ برقی می باشد و به راحتی میتوانید آن را راه اندازی و یا جمع کنید . این کالا را با جمع کردن میتوان در کیف حمل و نقل خود گذاشته و آن را با خود در هرجایی نظیر مسافرت برده و از آن لذت ببرید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که با خیال آسوده از آن استفاده نمایید . برای خرید این کاناپه با کیفیت و شکیل میتوانید هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام کرده و پس از تهیه ان را درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ --
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...