کاناپه بادی تاج دار چند کاره

intex 8978

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تاج دار چند کاره یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین محصولات بادی تولید شده در فروشگاه اینتکس می باشد که دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی است و همچنین این کالا به راحتی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود .

کاناپه بادی تاج دار چند کاره یکی از جدید ترین محصولات تولیده شده است که با طراحی بسیار شیک و مدرنی که دارد می تواند جلوه زیبایی به منازل شما بدهد . جنس این کاناپه بادی از PVC چند لایه و مقام است و رویه ی آن از مخمل با کیفیت و با دوام ساخته شده است که خاصیت ضد پوسیدگی و ساییدگی دارد و همچنین شما در استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان دچار تعرق نخواهید شد . این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن دو تشک تاشو به هم متصل بوده که امکان استفاده از آن به عنوان یک کاناپه بادی چند کاره را فراهم کرده است که به همین دلیل می توان از این کالا به عنوان تخت بادی ، تشک بادی و یا مبل بادی نیز استفاده کرد . این کاناپه بادی دارای طراحی استاندارد و مناسبی است که می تواند تا دو نفر افراد بالغ را در خود جای دهد و افرادی با وزن های بالا نیز بدون نگرانی و به راحتی می توانند این محصول استفاده کنند . سطح این کاناپه بادی منحصر به فرد به صورت مواج ساخته شده است که همین باعث شده تا مصرف کنندگان در هنگام استفاده طولانی مدت از این محصول دچار خستگی نشوند و فشاری بر روی اندام های خود احساس نکنند . یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن این کالا شده است این است که این کاناپه بادی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است که همین باعث شده تا بتوان این کالا را در حجم و ابعاد کوچکتری جمع آوری کرد تا حمل و نقل و جا به جایی آن آسان تر باشد . ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات از جمله وسایلی هستند که همراه کالا برای شما ارسال می شود . شما عزیزان جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس و یا شماره های درج شده در سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید . 

 نوع  خانگی ، اداری 
 طول  261 سانتی متر 
 عرض  175 سانتی متر
 ارتفاع  74 سانتی متر 
 تحمل وزن  270 کیلو گرم 
 جنس بدنه  PVC با رویه ی مخمل 
 پمپ  ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل ، چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 8978

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...