کاناپه بادی اینتکس دو نفره کامفورت

intex 57902

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی اینتکس دو نفره کامفورت تمام چرم از زیبا ترین و شیک ترین کاناپه های شرکت اینتکس می باشد که بیشتر برای مصارف داخل منزل طراحی شده است و از نرمی و راحتی بسیاری برخوردار است .

کاناپه بادی اینتکس دو نفره کامفورت بسیار نرم و راحت و در عین حال بسیار شیک است این کالا دارای روکش تمام چرمی با وزن کم است که جا به جایی را برای خریداران عزیز آسان تر می کند . یکی از ویژگی هایی که باعث شده این کالا نمونه ای از پر فروش ترین محصولات این برند باشد این است که از این کاناپه بادی می توان به عنوان مبل و تشک دو نفره نیز استفاده کرد . این محصول طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد و در عین حال در برابر گرما و سرما و همچنین اجسام و اشیاء نوک تیز بسیار مقام است . این محصول یکی از مرغوب ترین کاناپه های بادی دو نفره شرکت intex می باشد . این کاناپه بادی تخت شو دارای ساک حمل و نقل و همچنین چسب تعمیرات می باشد که بسیار هم کاربردی است . شما این کالا را می توانید به راحتی در هر مکانی همانند منازل , ویلا ها , محل کار , خوابگاه های دانشجویی و حتی هنگام سفر استفاده کنید . شرکت های تولید کننده این محصولات بادی را به صورت کامفورت طراحی کرده اند که به همین دلیل رویه ی این کالا به صورت مواج و برجسته است و همین باعث فرم پذیری بالای سطح آن شده است که افراد راحتی بسیاری را در آن تجربه کنند و احساس خستگی در حین استفاده از آن نداشته باشند . جهت سفارش این محصول فوق العاده می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به راحتی ثبت سفارش کنید . 

 نوع  خانگی , اداری 
 طول 231 سانتی متر 
 عرض  193 سانتی متر 
 ارتفاع  71 سانتی متر 
 جنس بدنه   تمام چرم 
 تحمل وزن  200 کیلو گرم 
 نوع پمپ  ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 57902

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...