کاناپه بادی اینتکس با تکیه گاه مجزا

intex 87032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی اینتکس با تکیه گاه مجزا از سری تولیدات با کیفیت و با دوام این شرکت می باشد که به دلیل دیزاین زیبا و شیک بسیار مورد توجه خریداران عزیز قرار گرفته است و دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای نیز است .

کاناپه بادی اینتکس با تکیه گاه مجزا یکی از پر طرفدار ترین و راحت ترین کاناپه بادی های موجود در بازار می باشد که با مناسب ترین قیمت توسط شرکت اینتکس به فروش می رسد . این کاناپه های بادی دارای کیفیت عالی و دوام بسیار بالا است و همچنین این محصول طی استفاده طولانی مدت مقاومت خود را از دست نمی دهد و به دلیل همین مقاومت و دوام بالا بسیار مناسب برای استفاده در فضا های باز نیز می باشد و همینطور راحتی بی نظیری را برای مصرف کنندگان به همراه دارد . این کاناپه بادی دو نفره محصولی با بدنه بسیار نرم و راحت بوده که برای استفاده تمام سنین از جمله بزرگسالان مناسب می باشد و بسیار راحت تر و زیبا تر از سایر مبل ها و کاناپه های بادی پر هزینه و پر دردسر می باشد . این محصول ساخته شده از pvc چند لایه و بسیار مقام است که رویه ی جیر آن کاملا ضد تعریق است و بسیار نرم و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد . طراحی این محصول به دلیل داشتن تکیه گاه مجزا بسیار متفاوت است و به همین دلیل از سری محصولات جدید این شرکت می باشد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است . این کاناپه بادی توسط انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی در کمترین زمان ممکن می باشد و همچنین دارای رنگ بندی های مختلف نیز می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول فوق العاده را تهیه کنید . 

 نوع خانگی , اداری
 طول  152 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع  60 سانتی متر
 تحمل وزن  160 کیلو گرم
 جنس بدنه pvc با رویه جیر 
 پمپ ندارد 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل , چسب تعمیرات 
 کد محصول intex 87032

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...