چادر مسافرتی 9 نفره برند wenzel

چادر مسافرتی 9 نفره برند wenzel

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 9 نفره برند wenzel را می توان چادر بزرگ همراه با ابعاد داخلی استاندارد برای استفاده 9 نفر به صورت نشسته و 5 الی 6 نفر به صورت خوابیده دانست که از کیفیت ساخت بالا و قیمت تخفیف خورده و ارزانی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که در بخش کف آن از پارچه دو لایه استفاده شده است و همچنین استفاده از ستون های مقاوم فایبرگلاس بر استحکام این محصول افزوده است . وزن این چادر مسافرتی برابر با 10.7 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سیار چادرهای مسافرتی مهم رده خود استاندارد می باشد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

این چادر مسافرتی دارای طراحی مهندسی شده ای می باشد که فضای داخلی آن به خوبی برای استفاده 5 الی 6 نف به صورت خوابیده و 9 نفر به صورت نشسته استاندارد سازی شده است و از این رو از چادر مسافرتی 9 نفره برند wenzel می توان به عنوان چادری خانوادگی و یا مورد استفاده برای سفرهایی به همراه دوستان با تعداد جمعیت بالا نام برد . ستون های این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشد و راه اندازی آن با توجه به ابعاد بزرگی که دارد کمی زمان بر در حدود 5 دقیقه می باشد . برای نصب این چادر مسافرتی طناب و میخ های نصب مخصوص برای شما عزیزان ارسال می شود تا استحکام چادر به خوبی تضمین شود . این محصول دارای رویه ای از جنس پلی استر در بخش بدنه بیرونی می باشد که در قسمت کف آن از پلی استر دو لایه استفاده شده است و این امر تاثیر چشمگیری در جلوگیری از نفوذ آب داشته است . وزن کلی این محصول 10.7 کیلو گرم است و ابعاد بزرگ و تعداد ستون های متعدد آن که برای بالا بردن استحکام از آن ها استفاده شده است تاثیر بالایی در این بالا بودن وزن دارد . گفتنی است که درب و پینجره های موجود در بدنه این چادر مسافرتی مجهز به پشه بند با تراکم بالا می باشد که از ورود حشرات به بخش های داخلی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین همانطور که در تصاویر محصول می بینید ، دو عدد محفظه در بخش داخلی چادر تعبیه شده است که برای نگهداری وسایل شخصی می توانید از آن بهره ببرید .

نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 426 سانتی متر
 عرض 365 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت 9 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...