چادر مسافرتی 8 نفره FIT

FIT 89560F

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره FIT از برترین چادر های این برند می باشد که جنس بدنه آن از پلی استر و ستون های آن از آلمینیوم می باشد. این چادر ضد آب بوده و ستون هایشان زنگ نمیزنند. این چادر را هم اکنون می توانید از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید.

چادر مسافرتی 8 نفره FIT جز با کیفیت ترین تولید های برندFIT بوده و در ورود به بازار خریداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. این محصول ضد آب بوده و در برابر طوفان هیچ مشکلی برای این چادر پیش نمی آید پس با خیالی راحت در هر فصل و زمانی چه گرما و چه سرما به مسافرت خود بروید و از سفر کردن لذت ببرید. جنس بدنه این چادر از پلی استر و ستون های آن نیز از آلمینیوم می باشد و دارای مقاومت و محافظت در برابر طوفان ها می باشد. قابل ذکر است که بر روی در و پنجره این چادر توری های تعبیه شده تا از ورود حشرات موزی جلوگیری کند و از پنجره آن مناظر بیرون را دیده و لذت ببرید. وزن این چادر حدود 4 کیلو گرم می باشد و با ساکی که همراه با خود دارد به راحتی می توان این محصول را حمل کرد. همچنین این کالا نصب اتوماتیک می باشد و با باز کردن چادر به صورت اتوماتیک نصب می شود و نیازی به طناب و میخ های وقت گیر نیست. اگر این محصول را می خواهید می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و درب منزل دریافت کنید .

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت FIT
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 8 نفره FIT را با توجه به کیفیت ساخت بالا ، قیمت مقرون به صرفه و همچنین ظرفیت هشت نفره ای که دارد می توان بهترین گزینه برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان و آشنایان دانست . این چادر مسافرتی دارای ساختاری مربع شکل می باشد که فضای داخلی ایده آلی را فراهم آورده است و برای هشت نفر به صورت نشسته و چهار نفر به صورت خوابیده تعبیه شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی با کیفیت راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای سرمه ای رنگ همراه با سقف نارنجی می باشد که زیبایی منحصربفردی را به خود اختصاص داده است . در طرفین این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز تعبیه شده است که دارای ابعادی استاندارد است و علاوه بر تهویه هوای داخلی از نورگیری بسیار بالا برخوردار می باشد . تمامی پنجره ها و درب موجود در بدنه این چادر مسافرتی دارای توری هایی با تراکم بالا می باشد که ورود و خروج حشرات را غیر ممکن کرده است . این محصول دارای ضمانت اصالت کالا می باشد و تضمین این اصالت توسط نمایندگی رسمی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس به شما ارائه می شود تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از نوع پارچه شمعی پلی استر می باشد که یکی از محبوب ترین ترکیب ها است و قدرت بالا در برابر نفوذ آب و همچنین استحکام در برابر فشار و ضربه از ویژگی های کلیدی این نوع پارچه به شمار می آید . در بخش کف این محصول از پارچه پلی استر دو لایه استفاده شده است تا نفوذ آب و سرما را از بخش کف چادر به بخش های داخلی ناممکن کند . گفتنی است که درزهای موجود در بدنه این محصول به صورت کامل آب بندی شده اند و همچنین پارچه استفاده شده در ساخت بدنه به صورت کامل از نوع ضد آب می باشد از این رو این محصول را با خیالی راحت می توانید در شرایط آب و هوایی نامساعد و بارانی نیز استفاده نمایید .

اما بخش اصلی تشکیل دهنده چادرهای مسافرتی ستون های تشکیل دهنده آن ها می باشد که در برقراری استحکام محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . این چادر مسافرتی با دارا بودن ستون هایی از جنس فلز ضد زنگ و مقاوم که در بخش های بالایی چادر به صورت در هم تنیده واقع شده اند ، شرایط را برای استفاده در هنگام وزش بادهای شدید نیز مهیا کرده است . وزن این چادر مسافرتی به همراه لوازم جانبی که به همراه آن وجود دارد برابر با 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به منظور راحتی در جا به جایی آن از ساک حملی متناسب با ابعاد این چادر استفاده شده است . ساک حمل مخصوص این چادر مسافرتی که به همراه آن برای شما ارسال می شود از جنس برزنتی می باشد و کیفیت مطلوبی را داراست .

چادر مسافرتی 8 نفره FIT را می توانید همین حالا با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی سنتر اینتکس سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...