چادر مسافرتی 8 نفره فنری

tent 8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری یکی از چادر مسافرتی هایی می باشد که با توجه به کارایی که دارد در بین افرادی که به طبیعت گردی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد . این محصول با توجه به قیمت مناسب و ارزانی که دارد از کیقیت بالایی برخورداربوده و می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خرید یک چادرمسافرتی باشد .

چادر مسافرتی 8 نفره فنری یکی از بهترین نوع چادر مسافرتی هایی می باشد که مناسب برای خانواده های کم جمعیت تولید شده است . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر سرما و ضربه می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن داخل چادر احساس امنیت خواهید داشت . این کالا دارای یک پوشش اضافه می باشد که باعث ضد آب شدن چادر می شود . پایه های این محصول از جنس فلز مقاوم می باشد که در برابز وزش باد شدید از مقاومت بالایی بهرمند می باشد از همین رو از این کالا شما می توانید به راحتی در شرایط جوی مختلف و وزش باد شدید به راجتی استفاده نمایید . وزن بسته بندی این کالا بسیار مناسب و به راحتی قابل حمل می باشد . در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن چادر خود را به راحتی راه اندازی نمایید و از آن استفاده نمایید . برای حمل راحتر این کالا یک ساک حمل تعبیه شده است که شما می توانید چادر را در زمان استفاده نکردن داخل آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید . برای خرید چادر مسافرتی شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس سنتر مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید . 

طول240 سانتی متر
عرض240 سانتی متر
ارتفاع210 سانتی متر
وزن بسته بندی12 کیلوگرم
جنس بدنهپلی استر
جنس پایهفلزی
سایر ویژگی هاضد آب بودن بدنه ، راه اندازی راحت ، دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...