چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی

67418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,750,000
1,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین ساخته های ملی بوده و نسبت به قیمتی که دارد دارای کیفیتی فوق العاده ایی می باشد. جنس بدنه این چادر از پارچه شمعی برزنتی بوده و فنز یا ستون های این چادر از آلمینیوم است. این چادر ضد آب بوده و آب درون چادر نفوذ نمی کند.

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی جز با کیفیت ترین چادر های تولید ایران می باشد که نسبت به کیفیتی که دارد دارای قیمت خوبی است. جنس ستون یا فنر های این چادر از آلمینیوم بوده و قابلیت منعطف شدن دارد. همچنین جنس بدنه این کالا از پارچه شمعی برزنتی می باشد و در برابر طوفان یا ضربات ناگهانی مقاوم است. قابل ذکر است که این چادر ضد آب بوده و رفتن سفر در هوای بارانی هیچ مشکلی برای شما ایجااد نمی کند و آب به درون چادر نفوذ نمی کند. این محصول قابلیت راه اندازی اتوماتیک را نیز دارا است و توری هایی بر روی در و پنجره این چادر تعبیه شده تا بغیر تهویه هوا از ورود حشرات موزی جلوگیری کند. وزن این چادر بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد و با ساکی همراه خود دارد به راحتی حمل می شود. اگر این محصول زیبای ایرانی را می خواهید همین حالا می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل دریافت کنید.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...