چادر مسافرتی 6 نفری ایرانی

چادر مسافرتی 6 نفری ایرانی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,698,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفری ایرانی از زیبا ترین و خوش ساخت ترین چادر های ساخت داخل می باشد که جنس بدنه آن از پارچه الیاف شمعی برزنتی بوده و فنر های آن آلمینیوم است. این چادر ضد آب بوده و توری در پنجره آنها تعبیه شده تا از ورودحشرات موزی جلوگیری کند.

اگر آن خانواده هایی هستند که همزمان قیمت و کیفیت یک محصول برای شما مهم است ما به شما چادر مسافرتی 6 نفری ایرانی را معرفی می کنیم. این محصول با کیفیتی خوبی که دارد جنس بدنه آن  از پارچه برزنتی شمعی بوده و در برابر ضربات تا حدود بالایی مقاوم است. فنر ها یا ستون های این چادر از آلمینیوم بوده و منعطف می باشد ینعنی با یک اتفاق نا خواسته ستون های این چادر خم شده و براحتی به حالت اصلی خودش بر می گردد. این محصول ضد آب است و با خیالی راحت به سفر در هوایی بارانی بروید و هیچ نگرانی نداشته باشید. همچنین توری هایی در ، در و پنجره این محصول تعبیه شده تا هم از ورود حشرات موزی جلوگیری کند و هم از هوای تازه لذت ببرید و مناطق زیبای بیرون را تماشا کنید. وزن این محصول 7 کیلو گرم است و با کیفی که همراه با خود دارد به راحتی قابل حمل می باشد. اگر می خواهید این محصول زیبای ایرانی را خریداری کنید همین حالا می توالنید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این کالا کردذه و آن را درب منزل دریافت کنید.

نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...