چادر مسافرتی 6 نفره اف آی تی سرمه ای

F.I.T Tent 6 Persons

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 6 نفره اف آی تی سرمه ای با قیمت ارزان و کیفیت عالی ، جنس پارچه رویه از پلی استر دوپوش ضد آب همراه با ستون های مقاوم از جنس فایبرگلاس ، بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی بارانی و طوفانی ، دارای ساک حمل خوش دست برای راحتی هر چه بیشتر در جا به جایی ، دارای پنجرهدر طرفین و مجهز به توری برای جلوگیری از نفوذ حشرات

چادر های مسافرتی یکی از کاربردی ترین لوازم سفر به شمار می آیند که حضور آن ها در کمپینگ ها می تواند یک وزنه سنگین برای راحتی و امنیت بیشتر به حساب بیاید . چادر مسافرتی 6 نفره اف آی تی سرمه ای با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها به همراه خانواده و یا دوستان به شمار می آید . پارچه استفاده شده در بخش بدنه این محصول از نوع پلی استر به صورت دوپوش می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . دوپوش بودن این محصول باعث شده است که نفوذ آب به بخش های داخلی به امری غیرممکن تبدیل شود . همچنین در این راستا درزهای این محصول به صورت متراکم از داخل دوخت شده اند . از دیگر بخش های کلیدی چادرهای مسافرتی را می توان ستون های آن دانست . ستون های استفاده شده در ساختار این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل و همچنین وزن سبک می باشد که از این رو وزن کلی چادر مسافرتی را به 4 کیلو گرم کاهش داده است و با در نظر گرفتن ساک حملی که به همراه این چادر مسافرتی وجود دارد ، جا به جایی این محصول را بیش از پیش راحت تر کرده است . در طرفین این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز تعبیه شده است که علاوه بر درب اصلی که از ارتفاع ایده آل نیز برخوردار است مجهز به توری می باشد و از این رو از ورود حشرات به بخش داخلی چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی 6 نفره اف آی تی سرمه ای با کیفت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه چادر مسافرتی و لوازم کمپینگ سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
دارای سه پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 65 در 16 در 14 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...