چادر مسافرتی 4 نفره عصایی کله گاوی

C3001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی کله گاوی محصولی با کیفیت می باشد که در فروشگاه اینتکس سنتر با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد . این کالا با توجه به طراحی مدرنی که دارد قابل استفاده در مکان های مختلف مانند کوهستان و طبیعت می باشد .

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی کله گاوی یکی از چادر مسافرتی هایی می باشد که دارای ساختار بسیار ایده آل و استاندارد می باشد به همین سبب این محصول از محبوبیت خاصی میان افرادی که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقمند هستند برخوردار می باشداز همین رو این کالا در لیست پرفروش ترین کالاهای فروشگاه سنتر اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و بارش باران می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در شرایط جوی مختلف به راحی از آن استفاده نمایید و یک سرپناه امن برای خود به ارمغان بیاورید . پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزش باد شدید برخوردار می باشد به همین سبب از این کالا می توانید در شرایط جوی مختلف به راحتی استفاده نمایید . برای استحکام بیشتر این کالا در چهار طرف چادر تعدادی گیره تعبیه شده است که به شما کمک می کند که چادر را به زمین متصل نمایید تا در زمان وزش باد شدید و طوفان صدمه ای به چادر وارد نشود . در داخل چادر یک محفظه توری طراحی شده است که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید . برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های فروشگاه اینتکس سنتر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

طول210 سانتی متر
عرض180 سانتی متر
ارتفاع135 سانتی متر
جنس بدنهپلی استر
جنس پایهآلمینیوم
وزن بسته بندی3.3 کیلوگرم
سایر ویژگی هاضد آب ، ساک حمل ، طناب و میخ نگهدارنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...