چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل

DTM-TAS4-V

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی سرد دانست . این محصول دارای رویه ای مقاوم و با دوام دو لایه از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن است .

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 65 در 18 در 18 سانتی متر
 قابلیت حفظ دما در سرما و گرما
 دارای سایه بان در مقابل درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی سرد دانست . این محصول دارای رویه ای مقاوم و با دوام دو لایه از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن است .در جهت جلوگیری از نفوذ آب به بخش داخلی اینچادر مسافرتی درزهای آن به خوبی توسط دوخت های متراکم الماسی آب بندی شده اندکه خیال شما را به هنگام استفاده به طور کلی راحت میکنند . اما از مهمترین بخش های چادرهای مسافرتی پایه های نگهدارنده آن ها میباشند که در استحکام چادر نقس بسزایی دارد . این چادر مسافرتی چهار نفره دارای پایه هایی از جنس فلز ضد زنگ است که دارای مقاومت بالا می باشد اما یکی از نقاط ضعف آن را می توان وزن کمی فراتر از استاندارد های جهانی برای چادرهای مسافرتی کمپینگ دانست . وزن این محصول بالغ بر 4.8 کیلو گرم استکه البته توسط ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...