چادر مسافرتی 3 نفره کلمن

چادر مسافرتی 3 نفره کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 3 نفره کلمن مناسب برای کمپینگ و استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد همراه با پارچه رویه ضد آب از جنس پلی استر همراه با رویه زیبا و همچنین ستون های آلومینومی ضد زنگ مقاوم در برابر بادهای شدید و طوفان های کوهستانی، دارای پنجره هایی مجهز به توری برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین دارای ساک حمل برای جا به جایی هر چه راحت تر

چادر مسافرتی 3 نفره کلمن را می توان یکی از زیباترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی کمپینگ دانست که در طراحی زیبا و جوان پسند به بازارهای جهانی عرضه شده است . در این بخش برای شما یکی از رنگ های پر فروش را فراهم آورده ایم که در همان ابتدای ورود به فروشگاه با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است . این چادر مسافرتی همانطور که از نامش پیداست دارای ظرفیتی بالغ بر 3 نفر به صورت خوابیده و 5نفر به صورت نشسته می باشد که برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه دوستان و خانواده بسیار ایده آل است . جنس پارچه تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از نوع شمعی پلی استر می باشد که پایه های نگهدارنده آن از نوع آلومینیوم ضد زنگ نیز است . این ستون های مستحکم قابلیت نگهداری چادر را در بادهای شدید دارد . وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که دارای ساک حمل است و جا به جایی آن به راحتی امکان پذیر است . چادر مسافرتی 3 نفره کلمن با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوع عصایی
 طول 330 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر و پی وی سی شفاف
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن : 5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای فضای داخلی آرام
 قابلیت ایجاد فضای داخلی تاریک و بدون نور
 دارای یک درب
 دارای پنجره های پی وی سی شفاف و ضد آب جهت نور دهی
 ابعاد بسته بندی : 58*16*16 cm
 اقلام همراه ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...