چادر مسافرتی 3 نفره عصایی

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای کوهستان کمپینگ و مسافرت طراحی شده است .بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که نسبت به نمونه های مشابه خود از کیفیت بالاتری برخرودار می باشد .

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در عین سادگی طراحی زیبایی دارد . این محصول با توجه به کارایی که در طبیعت و کوهستان دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد از همین رو این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس سنتر قرار گرفته است . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده بسیار مناسب و استاندارد می باشد و قابل استفاده در مکان های مد نظر می باشد . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و دمای مختلف هوا می باشد از همین رو این کالا قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد و همچنین رویه آن با توجه به ضد آب بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که  از آن در هوای بارانی نیز به راحتی استفاده نمایید . برای حمل راحت این کالا یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که در زمان استفاده نکردن از چادر آن را داخل ساک قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک میئکند که به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن چادر خود را برپا کرده و از آن استفاده نمایید . هم اکنون این کالا را شما می توانید از فروشگاه اینتکس سنتر به صورت آنلاین سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی در درب منزل کالا خود را تجویل بگیرید . 

طول210 سانتی متر
عرض 185 سانتی متر
ارتفاع 125 سانتی متر
وزن بسته بندی3100 کیلوگرم
جنس بدنهپلی استر
جنس پایهفایبرگلاس
سایر ویژگی هاضد آب بودن بدنه ، ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...