چادر مسافرتی 2 نفره عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی یکی از بهترین نوع چادر مسافرتی هایی می باشد که با توجه به طراحی و ساختار مدرنی که دارد بسیار مناسب و قابل استفاده در کوهستان و طبیعت می باشد به همین سبب این کالا در بین کسانی که به طبیعت گردی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد .

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی محصولی با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس سنتر عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پلی استر ممی باشد که بسیار مقاومم در برابر سرما و بارش باران می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند کوهستان و طبیعت به راحتی استفاده نمایید . برای حمل راحت این کالا یک ساک حمل تعبیه شده است که به شما کمک می کند که چادر را داخل آن قرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید و همچنین با توجه به راه اندازی راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در کمترین زمان ممکن به راحتی چادر خود را راه اندازی نمایید و از آن استفاده نمایید . پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس فایبرگلاس می باشد که به مقاومت این محصول کمک شیانی کرده است . برای استحکام بیشتر چادر یک طناب و میخ طراحی شده است که به شما کمک می کند که چادر را به زمین متصل نمایید در زمان وزش باد شدید چادر دچار آسیب دیدگی نشود . برای دسترسی آسان به داخل چادر یک درب ورودی اصلی طراحی شده است که آن به کمک یک توری پوشیده شده است که از ورود حشرات به داخل چادر کاملا جلوگیری می کند . برای تهیه چادر مسافرتی دو نفره عصایی شما می توانید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

طول250 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
جنس بدنهپلی استر
جنس پایهفایبرگلاس
سایر ویژگی هابدنه ضد آب ، دارای ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...