چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد

10200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد با برترین کیفیت و ارزان ترین قیمت همراه با رویه ضد آب دو لایه از جنس پارچه آکسفورد کره ای ، دارای سه عدد پنجره مجهز به توری برای جلوگیری از ورود حشرات و دارای درب ورودی به ارتفاع ایده آل ، مناسب برای استفاده 6 نفر به صورت درازکش و 12 نفر به صورت خوابیده ، وزن چادر مسافرتی 6 کیلو گرم می باشد که دارای ساک حمل کولی می باشد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت هاو کمپینگ ها می باشد .

چادر مسافرتی یکی از حیاتی ترین وسایلی می باشد که در کمپینگ ها و مسافرت ها باید به همراه داشته باشید .  چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . رنگ بدنه این چادر مسافرتی روشن می باشد که جلوه زیبا و جذابی را به آن بخشیده است . بدنه این چادر مسافرتی از جنس پارچه کره ای آکسفورد تشکیل شده است که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین یکی از مهمترین خصوصیت های این نوع پارچه ضد آب بودن آن می باشد که در شرایط نامساعد آب و هوایی بهترین عملکرد را می تواند از خود به نمایش بگذارد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن ها ، در شرایط وزش بادهای شدید نیز استحکام چادر را تضمین می کند . همچنین وزن این محصول برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساکحملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز است . چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد را همین حالا می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع فنری
 طول 290 سانتی متر
 عرض 290 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...