چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک کیت

KIT 56444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک کیت در مرکز فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی با قیمت ارزان و مناسب، ارسال رایگان به سراسر کشور

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک کیت یکی از محبوب ترین چادر مسافرتی های تولید شده ایرانی با بالاترین کیفیت و ساختاری بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و باران . بدنه این محصول از جنس پارچه شمعی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار می باشد از همین رو از این کالا شما می توانید در مکان های مختلف مانند طبیعت و مسافرت به راحتی استفاده نمایید . از مهمترین مزیت های این محصول که می توان به آن اشاره کرد نصب آسان که در کمتر از یک دقیقه به راختی انجام می باشد . ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده است مناسب جهت استفاده 10 نفر به طور نشسته و 5 نفر به طور درازکش می باشد . در بسته بندی این محصول یک پوش اضافه در نظر گرفته شده است که در مواقع بارانی مورد استفاده قرار می گیرد . وزن و بسته بندی این محصول بسیار تیده آل و به راختی قابل حمل می باشد . چادر ماسفرتی 10 نفره اتوماتیک کیت دارای 1 سال ضمانت می باشد . این محصول را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از طریق سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفر
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه آلمینیوم
  پوش دوم دارد
 ساخت شرکت کیت
 کد محصول KIT 56444

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...