چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره

Kingcamp Monodome

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره دارای قیمت ارزان و بدنه ای مقاوم است که از طریق نمایندگی اینتکس سنتر می توانید با اطمینان خاطر ان را خریداری نموده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره یک محصول زیبا با بدنه ای مقاوم و ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که به صورت ضد اب طراحی و تولید گردیده است. شرکت کینگ کمپ در طراحی این محصول سعی کرده تا در حد توان ابعاد این محصول را به صورت استاندارد پیاده سازی کند تا افراد به سادگی در داخل این محصول عبور و مرور داشته باشند. دارا بودن پشه بند در داخل درب و پنجره های این محصول هم یکی از خصوصیات خوبی است که در فصول گرم سال به شما کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این محصول را می توانید با توجه به اموزش های لازم موجود در داخل دفترچه راهنما و به وسیله میخ و طناب نصب قرار گرفته در داخل بسته بندی این محصول در مدت زمان کوتاهی راه اندازی و نصب کنید. چادر مسافرتی کینگ کمپ 3 نفره هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس سنتر قابل خرید می باشد.

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 60 در 15 در 11 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...