چادر مسافرتی هلال احمر 2*3

HA 2000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هلال احمر 2*3 محصولی با کیفیت می باشد که در کشور ایران تولید شده است و با ویژگی هایی که دارد توانسته است با نمونه های خارجی خود به راحتی رقابلت کند . برایخرید این محصول می توانید به نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران مراجعه نمایید .

چادر مسافرتی هلال احمر 2*3 یکی از چادر مسافرتی هایی می باشد که در این ابعاد بزرگ برای خانواده های پر جمعیت ، مرکز پزشکی و کمپ های طولانی مدت ساخته شده است . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس برزنت سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ورود آب به داخل چادر دارد از همین رو از این محصول می توانید در مکان های مختلف با شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی از آن استفاده نمایید . پایه این محصول از جنس فلز تاشو می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و ضربه می باشد به همین دلیل این چادر می تواند یک سرپناه بسیار امن برای شما عزیزان باشد . حجم و بسته بندی این کالا بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آمن می باشد . چادر مسافرتی هلال احمر دارای 1 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول تعدادی طناب و میخ در نظر گررفته شده است تا در زمان برپایی چادر و وزش باد چادر را به زمین متصل کرده و مقاومت آن را بالاتر ببرید . برای خرید این محصول بی نظیر شما می توانید به تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید مطمئن را با ما تجربه نمایید .

 نوع چادر مسافرتی هلال احمر
 طول 300 سانتی متر
عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع  210 سانتی متر
 جنس بدنه برزنت سه لایه
 وزن بسته بندی 8 کیلوگرم
 جنس پایه فلز تاشو
 ساخت کشور ایران
 کد محصول HA 2000

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...