چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی

چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,450,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی ارزان همراه با رویه مقاوم از جنس پلی استر دو لایه ضد آب مناسب برای استفاده در آب و هوای معتدل و همچنین بارش باران ، دارای ظرفیت 4 نفر به صورت خوابیده و 6 نفر به صورت نشسته ، وزن سبک 4 کیلو گرمی مجهز به ساک حمل مناسب برای سفرها به دلیل سهولت در جا به جایی ، دارای سه عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ برای ورود و خروج هر چه راحت تر که مجهز به توری می باشد و به خوبی از ورود حشرات به بخش داخلی چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد .

چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین و پر فروش ترین چادرهای مسافرتی در داخل کشور دانست که در رنگبندی های متنوع و زیبایی در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر ضد آب می باشد که در شرایط بارانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارد . برای جلوگیری از نفوذ آب و همچنین بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پلی استر دو لایه استفاده شده است تا خیال شما را به طور کلی راحت کند . این محصول دارای سه عمدد پنجره و یک عدد درب مجهز به توری می باشد که به خوبی از ورود حشرات به بخش داخلی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین وزن این محصول 4 کیلو گرم است و یکی از سبک ترین چادرهای مسافرتی تولیدی داخلی به شمار می آید . وجود یک عدد ساک حمل به همراه این چادر مسافرتی باعث شده است که جا به جایی آن به راحتی امکان پذیر باشد . چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعسفری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنهپارچه برزنتی شمعی
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...