چادر مسافرتی شش نفره اف آی تی دو پوش

fit 88241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی شش نفره اف آی تی دو پوش با رویه برزنتی دو لایه مقاوم در برابر نفوذ آب همراه با ستون های آلومینیومی ، دارای وزن سبک 5.5 کیلو گرمی همراه با ساک حمل برای سهولت در جا به جایی محصول ، ظرفیت درازکش 3 نفر مناسب برای سفرهای آخر هفته با خانواده و یا دوستان به صورت کمپینگ های کم جمعیت

این چادر مسافرتی دوپوش همراه با ظاهری زیبا و دو پوشی که دارد در شرایط آب و هوایی سرد و بادهای شدید کوهستانی می تواند کمک شایانی به شما بکند . چادر مسافرتی شش نفره اف آی تی دو پوش دارای رویه ای از جنس برزنت دو لایه می باشد که درزهای آن به خوبی از داخل دوخت و برای جلوگیری از نفوذ آب به صورت کامل ضد آب شده اند . این چادر مسافرتی دارای ظرفیت 6 نفر به صورت نشسته و 3 نفر به صورت خوابیده می باشد که برای کمپینگ هایی با جمعیت نفرات کم مناسب است . وزن این محصول با توجه به ستون های مقاوم از جنس آلومینیومی که دارد کمی بالا و برابر با 5.5 کیلو گرم است . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . ستون های استفاده شده در بدنه این چادر مسافرتی به صورت عصایی و درون زمین کارگذاری می شوند که در هنگام وزش بادهای شدید نیز می توانند به راحتی تعادل چادر را حفظ نمایند . این چادر مسافرتی با کیفیت ایده آل و در قیمت تخفیف تابستانی در فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید برای خرید آن اقدام به سفارش آنلاین و یا تلفنی نمایید .

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...