چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک

king camp 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک محصولی با کیفیت می باشد که در فروشگاه اینتکس سنتر با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد . این کالا با توجه به کیفیت بالا و طراحی مدرنی که دارد قابل استفاده در کوهستان در شرایط جوی مختلف می باشد .

چادر مسافرتی سه نفره اتوماتیک محصولی با کیفیت می باشد که توسط شرکت معتبر کینگ کمپ با جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های روز تولید شده است . کمپانی کینگ کمپ برای ارتقاع کیفیت این کالا بدنه آن را از جنس پلی استر تولید کرده است تا در زمان وزش باد و سرما مقاومت بالایی داشته باشد از همین رو این کالا در بین افرادی که به کوهنوردی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد . لازم به ذکر است که این چادر دارای پایه های بسیار مقاوم از جنس فایبرگلاس می باشد که در زمان وزش باد شدید و طوفان صدمه ای به چادر وارد نشود یک سرپناه امن برای شما باشد . برای استحکام بیشتر چادر تعدادی گیره و میخ تعبیه شده است که به کمک یک طناب نگهدارنده به زمان متصل می گردد . در بسته بندی ای کالا یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی به راحتی چادر را راه اندازی کرده و از آن در مکان های مد نظر از آن استفاده نمایید . برای دسترسی آسان به داخل چادر یک درب ورودی اصلی طراحی شده است و برای نورسانی بیشتر به داخل چادر تعدادی پنجره نیز طراحی گردیده است . این کالا را شما می توانید با قیمت مناسب و ارزان از تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی فروشگاه اینتکس سنتر در ایران خریداری نمایید . 

طول240 سانتی متر
عرض130 سانتی متر
ارتفاع130 سانتی متر
وزن بسته بندی2.6 کیلوگرم
جنس بدنهپلی استر
جنس پایهفایبرگلاس
سایر ویژگی ها بدنه ضد آب ، ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...