چادر مسافرتی دو نفره KingCamp

KingCamp KT3019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره KingCamp از محصولات مقاوم و با کیفیتی است که برای طبیعت گردی بخصوص کوهنوردی استفاده می شود. جنس بدنه این چادر از پلی استر و جنس پایه های آن فایبر گلاس می باشد. چادر مسافرتی دو نفره KingCamp هم اکنون می توانید از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید.

افرادی هستند که عاشق سفر کردن هستند و منتظر تعطیلی یا دلیل خوبی برای سفر رفتن نیستند و در هر شرایطی به مکان های دور افتاده و بکر سرزمینمان ایران میروند. پس اگر شما از آن دسته از افراد هستید قطعا این را می دانید که یکی از وسایل مهم مسافرت چادر خوب و مقاوم است. ما به شما چادر مسافرتیدو نفره KingCamp را معرفی می کنیم. چادر مسافرتی دو نفره KingCamp که جنس بدنه آن از پلی استر بوده و مقاوم در برابر ضربه می باشد. پایه و یا ستون های این چادر از جنس فایبر گلاس بوده و ضد آب می باشد پس از نظر باران ، برف یا طوفان خیالتان راحت باشد. برای راه اندازی این محصول شما به 12 عدد میخ و 4 عدد طناب نیاز دارید که این چادر این اقلام را همراه خود دارد. لازم به ذکر است این چادر دارای سایه بان بوده و در روز های گرم و طاقت فرسای تابستان از شر نور آفتاب راحت می شوید. پس اگر میخواهید این چادر مسافرتی را خریداری کنید از طریق نمایندگی اینتکس سنتر اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای 12 عدد میخ به همراه 4 عدد طناب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...