چادر مسافرتی ده نفره Fast Assemble

Fast Assemble_010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ده نفره Fast Assemble از چادر های جا دار و بسیار شیک است که برای مسافرت های طولانی مدت یکی از ضروریات می باشد . جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و مقاوم در برابر اشعه ماوربنفش نور خورشید است .

چادر مسافرتی ده نفره Fast Assemble از چادر های زیبا و شکیل مسافرتی بوده که مناسب خانواده ها و سفر های شلوغ یا تعداد بالا است. این چادر نسبت به کیفیتی که دارد مقرون بصرفه بوده و طرحی زیبا دارد. جنس بدنه این چادر از پلی استر می باشد و هیچ نگرانی از نظر جنس و مقاومت این چادر نداشته باشید. جنس ستون های این محصول از فایبرگلاس منعطف است و با برخود اشیایی به این کالا، چادر منعطف شده و به حالت اصلی خودش بر می گردد. قابل ذکر است که در پنجره این چادر دو توری تعبیه شده تا از ورود حشرات آزار دهنده جلو گیری کند. همچنین این چادر دارای دو عدد بوده و مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش است. اگر می خواهید این چادر را سفارش دهید همین حالا می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس ایران سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

وع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...