چادر مسافرتی حرفه ای کلمن

چادر مسافرتی حرفه ای کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی حرفه ای کلمن محصولی مناسب استفاده در کوهستان با بدنه ضداب و ساختاری باکیفیت بوده که توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

چادر مسافرتی حرفه ای کلمن محصولی استاندارد جهت استفاده همزمان چهار نفر بوده که به تازگی توسط این کمپانی بزرگ امریکایی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای با ضخامت بالا و از جنس پارچه شمعی پلی استر بوده که البته یک روکش از جنس پلی اورتان می باشد. این روکش به طول عمر محصول افزوده و ان را به یک کالای کاملا ضداب تبدیل کرده است. به همین دلیل در تمام شرایط اب و هوایی می توانید به سهولت از این محصول استفاده نمایید. ساره های محصول از نوع عصایی و با جنس استیل بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. این محصول در بخش بالایی خود دارای یک دریچه می باشد تا برای دیدن اسمان از ان استفاده نمایید. البته پوشش مجزایی برای کالا تعبیه شده تا در زمان بارندگی با استفاده از ان از نفوذ اب به محوطه داخلی اجتناب نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای نوار شبرنگ برای دید در شب
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 دارای سقف توری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...