چادر مسافرتی آمریکایی 8 نفره

چادر مسافرتی آمریکایی 8 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی آمریکایی 8 نفره یکی از با کیفیت ترین و حرفه ای ترین چادر های مسافرتی کمپینگ با قابلیت استفاده در شرایط سرما و همچنین تابستانی به دلیل تغییر وضعیت بدنه به حالت توری در صورت دلخواه ، رویه با کیفیت از جنس پارچه پلی استر و جنس کف از پلی اتیلن و همچون ستون های مقاوم از نوع فیبرگلاس ، دارای پشه بند در قسمت های ورودی و پنجره هایی که دارد همراه با هواکش و آویز در بخش سقف برای تهویه هر چه مطلوب تر هوا و همچنین نصب رروشنایی برای نوردهی هر چه بهتر در شب و مواقع دلخواه

چادر مسافرتی آمریکایی 8 نفره یکی از بزرگترین چادرهای مسافرتی کمپینگ آمریکایی می باشد که کیفیت ساخت فوق العاده آن ، یک سر گردن این چادر را بالاتر از سایر چادرهای مسافرتی مشابه خود برده است . این محصول دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که به منظور بالا بردن قدرت جلوگیری از نفوذ آب در بخش کف آن از پلی اتیلن دو لایه استفاده شده است و تقریبا نفوذ آب را به بخش داخلی چادر مسافرتی ناممکن کرده است . ستون های مقاوم و مستحکم از جنس فایبرگلاس این محصول که با استفاده از طناب هایی مقاوم که به همراه پکیج این چادر مسافرتی برای شما ارسال می شود به زمین مستحکم شده و چادر را در شرایط آب و هوایی نامساعد و وزش بادهای شدید نیز مقاوم و استوار نگه می دارد . تعداد پنجره های زیادی که در طرفین این محصول تعبیه شده است به همراه ساختار ورودی توری مانندی که دارد به گردش هوای داخلی کمک شایانی کرده و همچنین نورگیری این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . وزن کلی این چادر مسافرتی آمریکایی به همراه لوازم همراهی که دارد برابر با 10.7 کیلو گرم می باشد که حمل آن توسط ساک حملی که برای شما فرستاده می شود به راحتی امکان پذیر است . این چادر مسافرتی آمریکایی 8 نفره را همین حالا می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید و در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام با همکاران ما تماس و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

نوع کمپینگ
 طول 426 سانتی متر
 عرض 365 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...