هپی چیر یک نفره کودک

intex 3080

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره کودک از دیگر محصولات تولید شده از فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که برای کودکان طراحی شده است . برای خرید این محصول باقیمت مناسب و ارزان می توانید بهصورت حضوری به فروشگاه مبل شنی مراجعه نمایید .

هپی چیر یک نفره کودک از سری محصولات جدید و زیبا ، مناسب برای کودکان طراحی ، و توسط نمایندگی سنتر اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد . در ساختار این کالا باید عنوان کرد که از سه لایه بیرونی و داخلی از  پارچه ، آستر و مواد شنی تشکیل شده است که هر کدام از ویژگی های خاص و متفاوتی برخوردارند . این کالا به رنگ قرمز طراحی شده که بسیار سازگار با روحیه شاد کودکان می باشد البته شما می توانید این محصول را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان سفارش داده و دیزاینی زیبا و خاص را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها تداعی کنید . جنس بدنه این کالا از مخمل ساخته شده است که علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد می توانید در صورت ایجاد لک ، پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی با مواد شوینده و لباس شویی شستشو دهید . البته لازم به ذکر است که این جنس از کالا بسیار مقاوم در برابر ضربه ، ساییدگی ، پوسیدگی ، آب و هوا و حتی نور مستقیم خورشید می باشد . همچنین محتوای داخلی این هپی چیر از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر نرمی و وزن سبکی که دارد بسیار مستحکم در برابر فشار می باشد و از انعطاف بالایی برخوردار است که همین ویژگی سبب می شود ، کودک هنگام نشستن بر روی آن فرم بدنش را گرفته و در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند و احساس خوشایندی داشته باشد . البته باید عنوان کرد که در صورت افت مواد داخلی می توانید از طریق نمایندگی اینتکس محتوای داخلی کالا را  تهیه کرده و توسط زیپی که در قسمت زیرین کالا تعبیه شده است داخل آن را شارژ نمایید . شما خریداران می توانید این کالا را همراه با ضمانتی 2 ساله از سایت سنتر اینتکس سفارش داده و در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت نمایید . 

 نوعخانگی
 عرض 80 سانتی متر
 طول 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه مخملی
 مواد داخلی فیبر
 ضمانت 2 سال 
 کد محصول intex 3080

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...