هپی چیر یک نفره چرمی

mobl_9832

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرمی یک محصول با ارگونومی ساخت ایده آل و خاص بوده که به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد و همینطور این کالا به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به سادگی آن را در مکان دلخواه خود قرار دهید.

هپی چیر یک نفره چرمی از سری مبل های شنی زیبا و با کیفیت شرکت سنتر اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این مبل شنی دارای ساختاری راحت است که مناسب برای استفاده در اتاق های خواب و یا تماشای تلویزیون است. زیرا ساختار این محصول به گونه ای تعبیه شده است که بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا درد در قسمت های مختلف به بدن شما دست نمی دهد. جنس رویه این محصول از نوع چرم بوده البته با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که در تست های انجام شده، استحکام بالایی را از خود در برابر فشار و ضربه به نشان داده است. در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده مخصوص استفاده شده که دارای استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری عالی می باشد و بهترین حالت را برای قرار گیری بدن فراهم میکند. شایان ذکر است که به همراه این مبل شنی یک عدد ضمانت نامه نمایندگی سنتر اینتکس برای شما ارسال می شود که نشان از کیفیت ساخت بالا و اطمینان خاطر شما می باشد. این مبل شنی برای بهبود بیماری و درد مفاصل و بدن شما، بسیار مناسب بوده و با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی سنتر اینتکس موجود می باشد که شما همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نموده و این محصول جذاب و ایده آل را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع  خانگی، اداری 
 طول 90 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع  110 سانتی متر
 جنس بدنه  چرم ضد تعریق
 ضمانت نامه  2سال
 اقلام همراه  _
 محتوای داخلی  یونولیت (فیبر)
 کد محصول  mobl_9832

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...