هپی چیر یک نفره چرمی

bestway 43871

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرمی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی و قابل شستشو می باشد ، که علاوه بر افزایش زیبایی موجب افزایش کیفیت آن نیز شده است .

هپی چیر یک نفره چرمی یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار می باشد . بدنه ی این هپی چیر زیبا از چرم مصنوعی تولید شده است . به همین منظور این محصول در برابر ساییدگی و فشار مقاوم بوده و از انعطاف قابل قبولی برخوردار است . محتویات داخل این محصول را یونولیت های خرد شده تشکیل می دهند ، که این امر باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن شده است . همچنین وجود یونولیت های خرد شده در این هپی چیر ، منجر به افزایش کیفیت و انعطاف آن می شود . لازم به ذکر است در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید محتویات داخل آن را افزایش داده و یا از حجم آن بکاهید . به این ترتیب آن را به شکل ایده آل خود تبدیل نمایید و هنگام استفاده از آن لذت ببرید . یکی از خصوصیات بارز این هپی چیر تغییر شکل موقت آن ، با تغییر طرز نشستن افراد می باشد . همچنین رویه ی آن قابل شستشو بوده و برای نظافت آن هیچ مشکلی نخواهید داشت . این محصول دوست داشتنی قادر به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد . که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد . هپی چیر یک نفره چرمی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ، به صورت حضوری و اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...