هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس

MBl-55707

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس با رویه نرم و لطیف همراه با ساختار داخلی مقاومت با قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرم ، خرید هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس از نمایندگی اینتکس با ضمانت دو ساله

هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس یکی از بهترین گزیه ها برای استفاده در اتاق های پذیرایی و یا برای ستراحت می باشد که در سال جاری و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که به خوبی جای خود را در میان هواداران محصولات هپی چیر و بین بگ باز کرده است . این هپی چیر دارای رویه ای نرم و لطیف از جنس مخمل می باشد که علاوه بر لطافت بالا دارای مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه نیز است . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که قابلیت تحل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را به این هپی چیر بخشیده است . وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . لازم به ذکر است که این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و همچنین رویه و ساختار داخلی آن توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض در صورت لزوم می باشد . هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس با برترین کیفیت و قیمت درنمایندگی اینتکس موجود است .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس یکی دیگر از محصولاتی بوده که بدنه ای از جنس مخمل داشته و دارای طراحی بسیار زیبا و شیک می باشد. این محصول جزوء کالاهای پر فروش شرکت سنتر اینتکس بوده و سطح رویه این مبل شنی از جنس مخمل است و دارای لطافت و راحتی بالایی بوده که همین موضوع سبب شده تا افراد به راحتی در زمان های طولانی بر روی آن بنشینند و به استراحت روزانه بپردازند. از سوی دیگر این محصول فوق العاده قابلیت ضد آب دارد یعنی در صورت ریخته شدن انواع نوشیدنی ها و یا آب، هیچ گونه رطوبتی به داخل این محصول نفوذ نخواهد کرد. همچنین قسمت نشیمنگاه این مبل شنی به صورت منعطف و فرو رفته طراحی و ساخته شده که راحتی فوق العاده ای را هنگام نشستن برای شما به ارمغان می آورد و شما خریداران عزیز هنگام استفاده از این مبل شنی به نهایت آرامش خواهید رسید. محتوای داخلی این مبل شنی از مواد درونی مرغوب و با دوامی ساخته شده که دارای وزن بسیار کم و سبکی می باشد و به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل به هر جایگاهی بوده از این رو هر فردی در محل کار و یا محل زندگی خود به راحتی می تواند از این مبل شنی استفاده کند. ما قصد داریم تا این محصول فوق العاده را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم 

طراحی استاندارد و مناسب 

این محصول به صورت سه لایه طراحی و ساخته شده است که شامل پوسته، آستری و همچنین محتوای داخلی است. لازم به ذکر است که رویه ی این محصول به راحتی قابل جدا شدن از لایه های زیرین می باشد تا شما بتوانید در صورت آلوده شدن این قسمت را جدا کرده و بشویید و همچنین این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد به راحتی با بدن شما فرم میگیرد و شما لحظات خوشی را با این محصول سپری می کنید. این کالا کارایی بسیار بالایی داشته و از این رو شما می توانید از آن هنگام تماشای تلوزیون، استراحت های روزانه و مطالعه استفاده کنید.

جنس رویه 

جنس رویه ی این محصول از مخمل بسیار با کیفیت و درجه یک ساخته شده که از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار است. جنس مخمل این کالا علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که داشته به راحتی بسیار بالا نیز معروف است. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول این است که رویه این مبل ضد تعریق و ضد حساسیت نیز بوده و بسیار هم مقام است به همین دلیل شما می توانید از آن در فضا های باز بدون نگرانی استفاده کنید.

تحمل وزن بالای محصول 

شما با مشاهده تصاویر درج شده در سایت به راحتی متوجه می شوید که طراحی این مبل شنی به صورت تقریبا گرد بوده و قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و با نشستن به روی آن فرم بدن شما گرفته و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد. مواد تشکیل دهنده این کالا بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند و از این رو می تواند افراد را تا وزن 150 کیلوگرم تحمل کند و به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نشود و همچنین لازم به ذکر است وزن خود محصول حدودا 5 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد.

سخن پایانی و طریقه سفارش 

هپی چیر یک نفره مخمل اینتکس محصولی با کیفیت و با مقرون به صرفه ترین قیمت تولید شده که دارای دو سال ضمانت پس از فروش از طریق تنها نمایندگی رسمی سنتر اینتکس می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این مبل شنی منحصر به فرد و فوق العاده آن را از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...