هپی چیر گرد اینتکس

intex-21432

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد اینتکس محصولی با رویه ای نرم و لطیف می باشد که با توجه به دارا بودن خاصیت ضد تعریق بودن ، قابل استفاده به مدت طولانی بوده و نیز با توجه به دارا بودن محتویاتی از جنس یونولیت های خرد شده بسیار منعطف بوده و به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت . این محصول دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا بوده و گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد . خرید هپی چیر بزرگسال با قیمتی مناسب از تمامی نقاط کشور میسر می باشد .

هپی چیر گرد اینتکس از سری هپی چیر های راحتی شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن رنگبندی های شاد و زیبا با سلیقه اغلب افراد سازگاری خواهد داشت . این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل بوده که از لطافت چشمگیری برخوردار بوده و در حین استراحت حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از ایجاد تعریق شده و امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می آورد . محتوای داخل این محصول از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری ، بسیار منعطف بوده و موجب شده تا در حین استفاده از این هپیچیر به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین حالت ممکن قرار دهد . لازم به ذکر است که طراحی این محصول به گونه ای بوده که شما می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن محتویات داخل آن را تعویض و یا حجم آن را تغییر داده و نیز رویه را از آستر جدا نمده و مورد شستشو قرار دهید . شما می توانید از این هپی چیر در اتاق خواب و یا پذیرایی و به جهت مطالعه، تماشای تلوزیون ، استراحت و امور روزمره استفاده نمایید . وزن آن اندک و در حدود 6 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول بینظیر می توانید به صورت حضوری اقدام به خریداری آن نموده و یا به صورت اینترنتی آن را سفارش داده و از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس دریافت نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر گرد اینتکس از سری محصولات جدید و مدرن و مناسب برای تمامی افراد طراحی شده و توسط نمایندگی سنتر اینتکس و با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد. در ساختار این محصول باید عنوان کرد که از سه لایه بیرونی و داخلی، آستر و مواد درونی تشکیل شده که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. این کالا به رنگ طوسی و بسیار شیک طراحی شده البته شما می توانید این محصول را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان سفارش دهید و دیزاینی خاص و مدرن را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها به ارمغان بیاورید. جنس بدنه این کالا از پارچه درجه یک و با کیفیت ساخته شده که دارای نرمی و لطافت بسیاری بوده، و همچنین شما می توانید در صورت ایجاد لک، آلودگی پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی با مواد شوینده شستشو دهید. جنس این کالا بسیار مقاوم در برابر ضربه، فشار وزن، آب و هوا مختلف و حتی نور مستقیم خورشید می باشد. 

طراحی راحت و استاندارد

طراحی و ساختار بدنه این محصول به صورتی طراحی شده که دارای تکیه گاه و نشیمنگاه استاندارد بوده تا راحتی بیشتری را تجربه کنند. یکی از مهمترین ویژگی این مبل شنی انعطاف پذیری بالای آن است، این انعطاف پذیری کاملا مربوط به مواد مورد استفاده در داخل بدنه می باشد. زمان نشستن روی این محصول بدن و مخصوصا ستون فقرات، کودکان به خوبی پوشش داده شده و راحتی بالایی را برای شما فراهم ساخته و با وجود یکدست بودن بدنه اصلی با تکیه گاه این محصول خاصیت طبی بودن و راحتی بسیار بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

محتوای داخلی و جنس رویه 

جنس بدنه و پارچه استفاده شده در این محصول از مقاومت و ضخامت خوبی برخوردار بوده و همچنین دارای قابلیت شستشو نیز بوده تا در زمان کثیف شدن و یا ایجاد هرگونه لک و آلودگی امکان جدا کردن از بدنه اصلی و شستشوی آن فراهم باشد. همچنین استفاده از پارچه جیر برای این کالا فوق العاده علاوه بر ایجاد محلی راحت و در عین حال نرم، از تعرق نیز به خوبی جلوگیری خواهد کرد. رویه این کالا در رنگ بندی های متفاوت و متنوعی تولید شده اما جنس محتوای درونی این محصول از مواد داخلی درجه یک و بسیار نرم بوده که دارای تراکم بسیار بالایی می باشند تا هنگام استفاده از این هپی چیر احساس راحتی بسیاری داشته باشید و همچنین این مواد دارای قابلیت شارژ نیز بوده و می توان در هر زمان مواد داخلی آن را به مقدار مورد نیاز پر و یا خالی نمود.

رنگبندی و طراحی متنوع 

این محصول دارای زیبا ترین رنگ بندی های شاد و جذاب بوده که بسیار مورد پسند قرار گرفته است و همینطور این محصول با آخرین استاندارد های دنیا طراحی و دیزاین شده که شما می توانید این هپی چیر را با رنگ بندی و طراحی متفاوت طبق سلیقه خود و یا کودکانتان سفارش دهید. 

نحوه سفارش 

شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول جذاب را خریداری نمایید و یا به صورت حضوری جهت خرید به فروشگاه مراجعه کنید.   

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...