هپی چیر چرم یک نفره

mbl-9106

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1%
2,270,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم یک نفره مقابل از نمونه مبل هپی چیر های پر فروش و پر طرفدار می باشد که به دلیل زیبایی ظاهری و رویه و بدنه بی نظیر به محبوبیت بالایی دست یافته است ، این محصول را می توان در خانه و حتی محل کار استفاده کرد چرا که می تواند علاوه بر فراهم کردن بستر مناسب برای نشستن ، محیط خانه را زیباتر کند .

هپی چیر چرم یک نفره از نمونه محصولات و مبل های هپی چیر یک نفره می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است ، این محصول فوق العاده دارای سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری می باشد به طوریکه افراد تنها با یک بار استفاده از آن دیگر به سراغ مبل های سفت و خشک نخواهند رفت ، این محصول بسیار آرگونومیک ساخته شده و می تواند بدن افراد را به خوبی و در بهترین حالت خود قرار دهد ، به همین دلیل نیز اگر به صورت مداوم و طولانی مدت از این هپی چیر استفاده کنید هیچ فشاری را بر روی اندام های خود حس نخواهید کرد ، علت این ویژگی عالی هپی چیر نیز استفاده از یونولیت ( فیبر ) در داخل محصول می باشد ، این یونولیت های اسفنج مانند که به صورت خرد شده می باشند به خوبی منعطف می شوند و خاصیت فنری را به مبل می بخشند ، رویه محصول نیز از چرم مصنوعی ساخته شده و رنگ یک دست قهوه ای دارد ، این پوسته که قابل تعویض می باشد مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد و طول عمر آن بسیار بالاست . به همین دلیل فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش میرساند .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...