هپی چیر پشمی اینتکس

mbl-56695

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشمی اینتکس یکی از بهترین محصولات شرکت معتبر اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار ایران شده که همانند دیگر هپی چیر های این برند طرفداران زیادی داشته است .

هپی چیر پشمی اینتکس با ظاهر فوق العاده جذابی که دارد می توانید به منازل و هر مکان دیگری جلوه ای مدرن و زیبایی را بدهید . این هپی چیر برخلاف زیبایی خاصی که دارد بسیار ارزان قیمت و مناسب می باشد که می توانید به راحتی آن را خریداری کنید . رنگ این محصول می تواند مناسب با هر سلیقه ای مطابقت داشته باشد علاوه بر این می توان با بسیاری از رنگ های منازل خود تطبیق دهید و ترکیبی عالی را فراهم کنید . این کالا نیز همانند اکثر هپی چیر های این شرکت ظاهری گرد دارد و جنس بدنه آن بسیار نرم و لطیف می باشد و جنس پارچه آن از نوع خزدار می باشد که ضد حساسیت و دوخت آن بسیار عالی است و دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد و میتواند محل آرامش شما برای استراحت های طولانی باشد . این هپی چیر دارای ابعاد مناسبی است که به شما این امکان را می دهد به راحتی در محیط های خانگی و اداری آن را استفاده کنید همچنین با وزن سبک و مناسبی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است . مواد داخلی این محصول را یونولیت خرد شده تشکیل داد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که کمک میکند هنگام نشستن احساس راحتی کنید و دچار کمر درد به دلیل نشستن های طولانی مدت نشوید . در صورت تمایل به خرید این محصول با کیفیت می توانید به سایت معتبر سنتر اینتکس مراجعه کنید و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

 نوع خانگی 
طول100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
جنس بدنهپارچه خزدار
جنس مواد داخلییونولیت خرد شده 
قابلیت شستشو دارد
ضمانت 2 سال
کد محصول  mbl-56695

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...