هپی چیر پشتی دار بزرگسال

MBl-55702

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,390,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشتی دار بزرگسال ساخته شده از بهترین پارچه چرم مصنوعی و مقاوم می باشد که از محتویاتی نرم و منعطف برخوردار بوده و به راحتی با بدن شکل خواهد گرفت . بر خلاف تحمل وزن بالای این محصول ، از وزن نا چیزی برخوردار بوده و به راحتی حمل می شود . خرید هپی چیر پشتی دار به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق شرکت اینتکس از سراسر کشور امکان پذیر می باشد .

هپی چیر پشتی دار بزرگسال از سری محصولات راحتی و در عین حال شیک کارخانه اینتکس می باشد که با طراحی زیبا و جنس بدنه عالی، در منزل و دفتر کار به منظور استراحت و یا دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این هپی چیر از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی در حین استفاده و یا جابجایی می باشد. اما این مقاومت مانع از انعطاف پذیری آن نشده و رویه کاملاً نرم و دارای انعطاف پذیری مطلوب می باشد. همچنین به دلیل وجود قابلیت ضد آب بودن به راحتی با اسپری نمودن آب بر روی بدنه تمیز خواهد شد. در کارخانه اینتکس به منظور افزایش راحتی محصول و ایجاد قابلیت شکل پذیری با بدن در حین استفاده داخل آن را از یونولیت های خرد شده قرار می‌دهند تا به خوبی بدن را دربر گرفته و نیز تحمل وزن آن را تا حدود زیادی افزایش دهد. همچنین این امکان وجود خواهد داشت که در صورت تمایل قادر به تعویض رویه و یا محتویات داخل هپی چیر باشید و یا با افزایش و یا کاهش حجم محتویات آن ابعاد این محصول را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. با توجه به استفاده از سبک ترین و مقاوم ترین متریال موجود برای ساخت این محصول، دارای وزن اندکی معادل 6 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل جا به جایی می باشد و در عین حال قادر است تا با وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید که مناسب افراد بزرگسال با وزن های بالا می باشد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق شرکت اینتکس دریافت نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...