هپی چیر پارچه ای بست وی

bestway 43807

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پارچه ای بست وی با کیفیتی عالی تولید و عرضه بازار جهانی ایران شده است که با توجه به ویژگی های خاصی که دارد از محصولات پر فروش شرکت بست وی به شمار می آید .

هپی چیر پارچه ای بست وی با توجه به ظاهر شکیل و در حین حال ساده ای که دارد بسیار پرفروش بوده و تا به امروز خریداران زیادی را به خود جذب کرده است . همچنین این محصول در رنگ بندی های متنوع به تولید رسیده است که شما می توانید با توجه به رنگ دلخواه خود آن را مطابق با دکور منازل و محیط کار خود آن را سفارش داده و ظاهر زیبایی را برای محیط خانگی و اداری خود فراهم سازید . رویه این محصول از پارچه مازراتی بوده که علاوه بر خاصیت ضد تعریق ، دوخت بسیار محکمی نیز دارد که مقاوم در برابر ساییدگی و فشار می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده بر روی این این کالا نشسته به استراحت پرداخته . مواد تشکیل دهنده این هپی چیر از فوم خرد شده می باشد که با توجه به نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد بسیار راحت بوده و شما با نشستن های طولانی بر روی آن احساس ناخوشایندی نخواهید داشت و دچار دردهای احتمالی در ناحیه کمر نخواهید داشت . همچنین در قسمت زیرین این کالا یک زیپ نصب شده که شما میتوانید از طریق آن مواد داخلی این هپی چیر را از نمایندگی بست وی تهیه کرده و داخل آن را کم و زیاد کنید . علاوه بر این شما می توانید رویه این محصول را از آستر جدا کرده و با مواد شوینده و یا ماشین لباس شویی آن را به راحتی شستشو داده . این هپی چیر پارچه ای همراه با 2 سال ضمانت برا شما در نظر گرفته شده است و به شما کمک می کند تا با خیالی راحت از این کالا استفاده کنید . جهت خرید این کالا می توانید به سایتسنتر اینتکس مراجعه کرده و همچنین از دیگر محصولات ما دیدن نمایید . 

 نوع خانگی و اداری
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 مواد داخلی فیبر
 تحمل وزن  130 کیلو گرم
 قابلیت شستشو دارد
 کد محصولbestway 43807

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...