هپی چیر صندلی چرمی یک نفره

mbl-30687

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره یکی از بهترین گزینه ها برای صندلی های سنتی با رویه ای مقاوم می باشد که مورد پسند بسیاری از افراد با سلیقه های متفاوت می باشد .

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره را می توان یکی از زیبا ترین و در عین حال پر فروش ترین هپی چیرهای فروشگاه سنتر اینتکس دانست که در همان ابتدای ورود به بازارهای ایران به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . این محصول دارای ساختاری همچون صندلی های سنتی قدیمی می باشد که بر خلاف آن ها از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و این امر باعث شده است تا راحتی وصف ناپذیری را برای شما عزیزان فراهم آورد . این محصول دارای تکیه گاهی بلند و نشیمنگاهی مسطح می باشد که در ارتفاع 50 سانتی متری از زمین واقع شده است و به هنگام نشستن بر روی آن ، پاها با بدن در یک راستا قرار گرفته و این امر موجب می شود آناتومی بدن به خوبی حفظ و از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل آید . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 160 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل می باشد . همچنین وزن سبک 6 کیلو گرمی این هپی چیر به جا به جایی هر چه راحت تر این محصول کمک می کند . رویه این صندلی شنی از نوع چرم صنعتی با کیفیت و مرغوب می باشد و در بخش های داخلی آن از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که انعطاف پذیری ایده آل را به آن بخشیده است . هپی چیر صندلی چرمی یک نفره را همین حالا می توانید به صورت آنلاین از نمایندگی سنتر اینتکس سفارش داده و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...